21 Şubat 2009 Cumartesi

IVIR ZIVIR'DAN MİM :) (Çocukluk Anılarım..)

Bugün Ivır Zıvır tarafından mimlendim :) Öncelikle kendisine çok teşekkür ediyorum.. bi düşünelim bakalım çocukluğumdan kalma ne muzurluklarım ne anılarım var..
Annemden çok gülerek dinlediğim bi anım var:) Daha yeni yeni yürümeye başladığım zamanlarda bir gün annemle parka gitmiştik. Daha yeni yürüyorum ama boğazım hiç durmadığından bir elimde gazoz şişesiyle hem yürüyorum hem içiyorum:) Tabi daha fazla dengeyi sağlayamayıp pat diye yere yapışıyorum..
Şişe ağzımdayken düştüğümden, yere çarpınca ağzımdayken kırılıyor ve sıkışıp kalıyor..
Annem panik halde tabi ay napıcaz vah nolcak şimdi durumlarında:) Yanımızda bi tanıdığımız vardı o yardım etti de ağzımdan kırık şişeyi çıkardık. Böylece damağım yarılmadan bişey olmadan bu olaydan sıyrıldım:)
O günden beri yoldayken yürürken falan pet su şişesinden başka hiç bi şişe taşımam:))
Evet sevgili ıvır zıvır şu anda aklıma ilk gelen anım buydu ve bunu anlattım, bakalım diğer arkadaşların çocukluk anılarında neler var..
Bir Beyaz Mendil, GeCe, Nalan'ın Evi.. bende sizleri mimledim,hadi bakalım:)

1 yorum:

ıvır zıvır... dedi ki...

valla Allah korumuş diyorum ne diyim...
çok dikkat etmek gerek... ben de yürürken ellerimi cebime sokamam... :).. nolur ne olmaz diye. düşerim falan öyle put gibi yere çakılmayım diye...:)