31 Ocak 2010 Pazar

KREMALI KÜREK HELVASI

Bu tarifim İş Bankası yayınlarının Rakı Balık Ayvalık kitabından. Özellikle balık yemeklerinden sonra çok iyi giden bir tatlıdır şiddetle tavsiye ederim.
500 gr tafin helvasını 1 adet limonun suyuyla beraber çatal yardımıyla ezin. 100 gr iri dövülmüş cevizi ve 1 çay bardağı kremayı ilave edip karıştırın. Küçük güveç kapların içini tereyağıyla hafifçe yağlayıp,hazırladığımız helvadan koyun ve 180 derece fırında 8-10 dakika pişirip sıcak olarak servis yapın. Afiyet olsun.

7 yorum:

Gökce dedi ki...

sayfamda bir mim var sana.lütfen alır mısın.sevgilerle:)

durutarifler dedi ki...

Ben sütle inceltiyordum bir de krema ile deneyeyim. Ellerine sağlık.

Sevgiler

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Ablacım ellerine sağlık, aslında denemek lazım ama malum kilolar...

Ayrıca ablacım benim sayfamda sana ait bir MİM var bakarsan sevinirim...

Fındık Kurdu Betül dedi ki...

bayıldım bu tarife.
ağzımın suları aktı :)
ama cidden kalori yumağı adeta.
yemeye cesareti olanlara afiyet olsun.

sevgiler

Unknown dedi ki...

uzun zamandır denemeyi istedigim bir lezzet.ellerine saglık.

Sevil Şahin dedi ki...

ellerine saglık nefis olmuş
sevgiler

Archilemi dedi ki...

Hmm çok severim bu tatlıyı Çanakkale de balık restoranlarının vazgeçilmezidir.Akşam bana bu restoranlardan birinin yolu gözüktü sanırım :)